דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס MCITP : מי יכול להמליץ איפה ללמוד? 

מאת    [ 28/09/2011 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2524 פעמים ]

רבים פונים כיום ללימודי קורס MCITP , וזאת בשל הביקוש הרב הקיים לבוגרי קורס כזה בשוק העבודה. קורס MCITP מכין למעשה את התלמיד למבחני הסמכה של מיקרוסופט העולמית בתחום תפעול, תחזוקה ופתרון בעיות במערכות הפעלה של תשתיות ארגוניות המצויות בכל ארגון, כגון ווינדוז 7, ווינדוז 8 סרבר, ושרת אקסצ'יינג' 2010.

אבל כאשר אנו מנסים לברר היכן כדאי לנו ללמוד, אנו נתקלים בקושי מסוים להגיע להחלטה. אנו מאתרים בגוגל כמה מוסדות המציעים לימודי MCITP אבל פעמים רבות הן המסלול והן המחיר דומים מאוד. אז איך בוחרים היכן ללמוד? הדרך הטובה ביותר להחליט היכן ללמוד היא פשוט לאתר ממליצים, ולשמוע מהם היכן הם היו ממליצים לנו ללמוד את הקורס החשוב הזה.

כיצד ניתן למצוא ממליצים על קורס MCITP - להלן מספר רעיונות:

* שאלו חברים, מכרים או קרובי משפחה אם הם מכירים טכנאי מחשב , פרטי או שכיר. טכנאי מחשב רבים מחזיקים כיום בהסמכת MCITP, בשל היתרונות הרבים שהסמכה כזו מעניקה להם. בררו עם הטכנאי אם אכן יש לו הסמכה כזו, ואם כן- היכן למד, ואם היה מרוצה.

* חפשו בסביבת המגורים שלכם חנות או מעבדה של טכנאי מחשבים. כנסו לחנות, הציגו את עצמכם, ושאלו אם הטכנאי העובד שם הנו בעל MCITP או מכיר מישהו שלמד קורס כזה ועובד בתחום. התקשרו לאותו אדם, והתייעצו איתו היכן ללמוד. "על הדרך" תקבלו ממנו, מן הסתם, טיפים ועצות שיכולים לסייע לכם בהחלטה באיזה מוסד ללמוד.

* בקרו במספר מוסדות המציעים קורס MCITP , ושם עשו שני דברים. ראשית, קבלו מהמזכירה רשימה של בוגרי קורס MCITP שעובדים במקצוע, ואז צרו עמם קשר, ושמעו את דעתם. כמו כן, בררו -באמצעות עיון בלוחות המודעות הפזורים במקום- באילו מועדים מתקיימים שם קורסי MCITP . הגיעו למקום במהלך ההפסקה, התמקמו ליד הקפטריה, ואז שאלו את תלמידי קורס MCITP המגיעים לשם מה דעתם על הקורס, מה מוצא חן בעיניהם ובעיקר- מה מפריע להם.

* שאלו בפורומים מקצועיים באינטרנט, של מנהלי תשתיות או של טכנאי מחשבים, היכן ממליצים המשתתפים ללמוד. אין ספק כי רבים ישמחו לחלוק עמכם ידע ותובנות שרכשו, וגם להמליץ בפניכם על טיפים שימושיים שיקלו על הבחירה בין המוסדות השונים.

בין הפורומים המקצועיים, תמצאו גם את הפורום הכללי שלנו, מכללת IITC לעניין הבחירה במסלול רלוונטי ללימודי מחשבים, מסלול אשר יתאים במיוחד לך. התקשר איתנו באמצעות הפורום או דרך האתר ונסייע לך לבחור נכון.

לימודי מחשבים במכללת IITC! המכללה מציעה מגוון רחב של קורסים בהתאמה אישית ובשעות הערב. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים, קבלת ייעוץ והכוונה ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב